Nyaralás előtt még mindenképpen el szerettem volna ezt intézni

Már tervezgettük családunk nyaralását, az időpont megvolt, és a szállásfoglalást is intézni kellett. Ezúttal férjemre bíztam a dolgot, mert elég sok munka akadt még a vállalkozásommal. Ismeri már az ízlésemet és azt is tudja, hogy a gyerekek hol érzik jól magukat, így nem okozott gondot számára megtalálni a megfelelő panziót a legszebb szobákkal.

A vállalkozásra visszatérve: aki a pénzkeresésnek ezen formáját végzi, tudja, hogy a szabad időbeosztásnak és a magunknak dolgozásnak azért több hátulütője van. Az egyik ilyen az, hogy a munkaidőnek tulajdonképpen soha nincs vége. Én most kifejezetten szerettem volna, ha nyaralás alatt abban az egy hétben tényleg nem kell semmi mással foglalkozni, csak azzal, hogy jól érezzem magam szeretett családom körében.

Viszont már egy ideje gondolkodtam azon, hogy vállalkozásom székhelyét az otthonunkról máshová tetetem át. A szekhelyszolgaltatas24.hu honlapján tájékozódtam és láttam, hogy a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó cégforma esetén is elérhető. Nem igazán szeretek a posta kezelésével és az egyéb hivatalos, adminisztrációs dolgokkal időt tölteni, sok vállalkozóhoz hasonlóan én is nyűgnek érzem.

A székhelyszolgáltatás24 profiljának a posta, adminisztráció és a hivatalos ügyek kezelése alapvető eleme. Precízen kezelik a beérkező küldeményeket, szkennelik és megőrzik, majd néhány órán belül továbbítják is, hogy semmi ne vesszen el. Az eredeti küldemények kézbesítéséről is havi rendszerességgel gondolkodnak. Ezzel rengeteg időt és munkát, macerát spórolnak meg nekünk. A körültekintő postai ügyintézés mellett minden ügyben tartják a kapcsolatot a hatóságokkal. Ebbe még az is beletartozik, hogy szükség esetén az esetleges kényszerintézkedéseket is kezelik és tűrik. Hatóságkezelésben is tehát minden esetben szakszerűen járnak el.

Ezek mellett gondoskodnak a cégtábla bírói gyakorlatnak és törvényi előírásoknak megfelelő kihelyezéséről. Sokan nincsenek vele tisztában, hogy a hatóságok ezt mennyire szigorúan veszik. Hiszen, ha a cégtábla kihelyezés elmarad, vagy nem megfelelően történik, az még adószámtörlést is vonhat maga után. De ez ennél a vállalkozásnál nem fordulhat elő, hiszen nemcsak ebben, hanem a többi általuk nyújtott szolgáltatásban is több, mint 11 év tapasztalatával dolgoznak.  

Ha nincs hol lebonyolítanunk megbeszéléseket, találkozókat, itt erre is kínálnak megoldást. Ugyanis tárgyalóhelyiséget is igénybe lehet venni náluk az előzőekben említett célokra.   

IPA mentesség is igénybe vehető

Van olyan lehetőség is, hogy székhelyünket olyan irodába tetessük át, ahol nem kell iparűzési adót fizetni. Engem ez a lehetőség is komolyan érdekelt, mert ezzel jelentős összegeket lehet megspórolni. Nem beszélve az irodabérlés, rezsi és egyéb költségekről. Egyébként, az az IPA mentes település, amit már az előbb is említettem, nem más, mint Újlengyel. Ez a helység Pest megyében található és nagyon népszerű nemcsak a kisebb vállalkozások, hanem a nemzetközi cégek között is. Az itt bejegyzett cégeknek már több, mint 30 éve nem kell iparűzési adót fizetni. Akkor érdemes ezt a lehetőséget választani, ha nincs egyéb más telephelyünk, vagy fióktelepünk, ami Újlengyelen kívül esik, mert akkor az iparűzési adó költségét megosztva, de ki kell fizetni. Tehát nem minden esetben éri meg. Viszont ez a székhelyszolgáltatás egyéni vállalkozó számára ideális, ha csupán egy székhelyen végzi tevékenységét. Én hasonló cégformában és feltételekkel dolgozom, tehát mindenképpen szerettem volna élni ezzel a lehetőséggel.

Az újlengyeli irodán kívül Budapesten 2 helyszínen lehet még a szolgáltatásokat igénybe venni. Az szolgáltatáscsomagok árai rendkívül kedvezőek. A budapesti helyszínű székhely-üzemeltetés költsége 6 hónapra 29.900.- Ft ÁFA-val, melyből egy hónapot ajándékba kapunk. Ugyanez a csomag az újlengyeli székhellyel 39.900,- Ft + ÁFA, és itt szintén egy hónapnyi szolgáltatás jár grátiszba. Így végül az árakat nézve is egészen biztossá vált számomra, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu valóban egy korrekt ajánlatot kínál, ami tényleg megkönnyíti a cégtulajdonosok, vállalkozók életét.

Felvettem velük a kapcsolatot a honlapon található telefonszámot tárcsázva. Az ügyintézés és a szerződéskötés gyorsan és szakszerűen zajlott. Így már nyugodtan indulhattam el, hogy felhőtlenül élvezhessem a családi kikapcsolódást.